پژوهش کده من و شما

فعالیتهای پژوهشی من در اینجا ارائه میگردد.

پژوهش کده من و شما

فعالیتهای پژوهشی من در اینجا ارائه میگردد.

معرفی کتاب

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶ ق.ظ


         


cognitive linguistic an introduction 

اثر ایوانز و گرین

یکی از بهترین کتابها برای آشنایی با معناشناسی شناختی است. کتاب دارای متن بسیار روان و قابل فهم است و خواننده را با مهم ترین مطالب معناشناسی شناختی آشنا می کند. بدون اینکه با دخالت مترجمین و مفسرین دچار کژ فهمی گردد.

در تمام زمان نوشتن پایان نامه بسیاری از گره های فکری من در مورد فهم مطالب، بوسیله این کتاب گشوده می شد .   قسمتهایی  ازاین کتاب، بدون کم  کاست و با ترجمه خوب در کتاب معناشناسی شناختی قرآن اثر علیرضا قائمی نیا آمده است.همینطور می توان گفت قسمت زیادی از کتاب مقدمه ای بر معناشناسی شناختی اثر بلقیس روشن، ترجمه این کتاب است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۷
مریم نیلی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی