پژوهش کده من و شما

فعالیتهای پژوهشی من در اینجا ارائه میگردد.

پژوهش کده من و شما

فعالیتهای پژوهشی من در اینجا ارائه میگردد.

نیروی محرکه

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ

یک کلاس جستار نویسی تا مقاله نویسی دارم میرم این کلاس با تدریس دکتر حامد صفائی پور هست.من واقعا از این کلاس علاوه بر بعد آموزشی اش به عنوان یک نیروی محرکه برای غلبه بر اینرسی زیادی که بعد از نوشتن پایان نامه دکتری در من بوجود آمده استفاده می کنم 

این وبلاگ هم تکلیف همین کلاسه. واقعا هم مفید بوده یعنی هم در من هم در بقیه بیشتر داره به بوجود آمدن روحیه پژوهشی کمک میکنه

هفته قبل با وجود اینرسی خیلی زیادم و بی میلی به ادامه تم تحقیق پایان نامه ام ، شروع به نوشتن جستار اولیه ام در همان موضوع، گردم این تکلیف کلاس بود که من بعلت همین اینرسی زیاد با تأخیر تحویل دادم.

گزارش کار من 

1-با ترسیم ایکس مایند که فایدش برای من فقط لیست کردن کارهایی بود که باید میکردم  برای یه تحقیق اولیه برای موضوع تحقیقم به سفارش استاد به بخش مرجع کتابخانه مرکز ی رفتم اول اینکه چه حس خوبی داشت نشستن انجا و چقدر مفید بود نگاه کردن کتابهای مرجع چقدر دانشجوها ی ما غافل هستند از میزان اهمیت کتابهای مرجع .

2-خواندن یک مقاله مشابه در موضوع خودم.

3- امروز یعنی 31 فروردین یه مقاله دیگه خوندم اولش فکر کردم کاری که من میخواستم را انجام داده بعدش دیدم چقدر استعاره مفهومی را اشتباه فهمیده و تازه شاید باید کار او را هم نقد کنم.

یکم راه افتادم

ممنون استاد صفائی پور


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
مریم نیلی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی